Zboží

1. Je všechno zboží originál?
Ano, veškeré zboží je 100% originál. Zboží dodáváme v originálních obalech s veškerými náležitostmi.

Doprava

1. Za jak dlouho mi přijde zboží?
Zboží doručujeme do dvou pracovních dnů od přijetí platby na náš bankovní účet.

2. Kolik stojí doprava?
Poštovné po celé ČR je ZDARMA a platí pro každou objednávku. Na Slovensko doručujeme za 250 Kč.

3. Jaké doručovací možnosti nabízíte?
Balík doručujeme prostřednictvím České pošty a to klasicky jako BALÍK NA POŠTU nebo BALÍK DO RUKY.

Vrácení zboží

1. Jak mohu vrátit zboží
Zboží lze vrátit nepoužité, nenošené a v původních obalech včetně veškerého příslušenství do 14 dnů ode dne převzetí zboží na adresu Jaurisova 515/4, Michle, Praha 4, 140 00. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího.

2. Kdy dostanu peníze za vrácené zboží?
Peníze budou spotřebiteli vráceny nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.

Platební možnosti

1. Jaké jsou způsoby platby?
Jedinou platební možností je PLATBA PŘEDEM.

2. Proč si nemohu zboží objednat na dobírku?
Na základě negativních zkušeností se zasíláním balíků na dobírku je jedinou platební možností PLATBA PŘEDEM. Věříme ve férový a transparentní obchod.